کسی بوده بعد از سزارین طبیعی آورده باشه ؟چندوقت گذشته؟

۱۴ پاسخ

اره خواهر من دو تا اولی سز بچه سوم با فاصله سه سال طبیعی

نه عزیزم من بد ۱۸سال فاصله سزارین شدم

خیلی ریسکه چون ممکنه جای بخیه از تو پاره بشه هم بچه تو خطره هم مادر

آره آبجیم اولی رو سزارین شد دومی رو با فاصله ی دوسال طبیعی اورد

الان دیگه اصلا بعد سزارین طبیعی نمیشه خطرناکه میگن

مادر شوهرم ۳۰ سال پیش بعد سزارین طبیعی زاییده

سلام گلی خوبی
بارداری ؟🤩

بعد ۱۰سال میشه ولی ایران انجام نمیده اگه هم بدن یکسری دکترا خاص انجام میدن

میشه اسمشم وی بک هست ماما زهرا عباسی تو اینا بزنی میاره انجام میده اگه اوکی باشی

من بعد ۵سال خواستم دومی و طبیعی بیارم
دکتر گفت اصلا این کار رو نکن
یا خودت یا بچه رو به کشتن میدی
منم منصرف شدم

نمیشه اصلا

من بعد ۷سال خواستم طبیعی بیارم دکترم گفت نمیشه ریسکه ممکنه موقع زورزدن رحمت که یه باربرش خورده دوباره پاره بشه منو منصرف کرد

فکر کنم شش سال باید بگذره

من ندیدم..
اگرم باشه باید حداقل ۵/۶سال بگذره از سزارین

سوال های مرتبط