۷ پاسخ

به طول رحم بستگی داره

من دوتا پسرام.۴کیلو و نیم بودن.هردوتاشم طبیعی زایمان کردم

آره منم چهار بود طبیعی زایمان کردم

خواهرم مادرم و چند نفر از اقوام در کل زایمان سخته راحتی نداره
ولی جاریم ۲ کیلو بود بچه اش کلا بخیه بود
خیلی هم به وزن ربط نداره

نه سزارین میکنن دکترتو عوض کن

اره ولی خیلی اذیت میشه طرف

مامان من ۴و نیم و زایمان طبیعی... اما دیگه داغون شده
خواهر شوهرم ۸ سال پیش ۴ بوده پسرش و طبیعی دنیا آورده و خیلی اذیت شده
اذیت میشی..اگه میتونی سزارین کن

سوال های مرتبط

مامان خانم خشگله❤️🧿 مامان خانم خشگله❤️🧿 هفته چهارم بارداری