به طول رحم بستگی داره
من دوتا پسرام.۴کیلو و نیم بودن.هردوتاشم طبیعی زایمان کردم
آره منم چهار بود طبیعی زایمان کردم
خواهرم مادرم و چند نفر از اقوام در کل زایمان سخته راحتی نداره
ولی جاریم ۲ کیلو بود بچه اش کلا بخیه بود
خیلی هم به وزن ربط نداره
نه سزارین میکنن دکترتو عوض کن
اره ولی خیلی اذیت میشه طرف
مامان من ۴و نیم و زایمان طبیعی... اما دیگه داغون شده
خواهر شوهرم ۸ سال پیش ۴ بوده پسرش و طبیعی دنیا آورده و خیلی اذیت شده
اذیت میشی..اگه میتونی سزارین کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.