تجربه ها بگن؟
طبیعی بهتره یا سزارین🤔

۱۵ پاسخ

اولی طبیعی بودم الآنم طبیعی

طبیعی

قطعا طبیعی

طبیعی دردش می‌کشی بعدش راحتی اما

طبیعی

من هزار بار دیگ هم برگردم عقب میگم سزاذین

طبیعی بودم،زایمان اولم راحت ولی دومی دهنم سرویس شد
بنظرم سزارین بهتره

تجربه هر دوتا رو دارم سزارین خیلی بهتره

من تجربه هردو دارم فقط میگم سزارین بهتره خیلی

سزارين

سزارین

سزارین

منم این هفته ها عرضی بود 30هفته ب بعد که گذشت سفالیک شد بمنم دکتر گفته بود سزارین

من طبیعی اولین تجربم بود بعدش پدرم درومد ولی خود زایمان واقعا خوب بود..درد بود اما خیلی قابل تحمل بود فقط ۲۰ دیق اخر درد زیاد بود

من درد طبیعیو تا4 سانت کشیدن قابل تحمله ولی واقعا به بعدش فکرکنم خیلی شدید میشه البته بدن با بدن متفاوتع من در شرف زایمانم

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی ۴ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی