۴ پاسخ

منم همینم سینه مو خیلی بد میگیره انقد گریه میکنه

منم بخدا یه زره میخوره بعد نمیخوره
باید بخوابه بیدار شه بعد

دقیقا حسامون یکیه ولی مال من ازاول نمیگره سینمو

منم خستم

سوال های مرتبط