۶ پاسخ

با فاصله بده یکجا نده یه ربع اینا فاصله بده

خیلی زیاده بعد رفلاکس میگیره کلا اعتصاب میکنه نمیخوره بیچاره میشی پستونک بده

خیلیییه من ۶۰ تا میدادم دکتر دعوا کرد گف رفلاکس میگیره . قدرت هضم نداره گف کم کم باید بدی ‌ تا یکماهگی گف هر یکساعتو نیم ۳۰ سیسی . از دوماهگی ۴۵ سیسی

دختر من ده روزشه ۳۰ تا خیلی کمشه
هر کی یجوره دیگه

خیلی زیاده رفلاکس میگیره بدبخت میشی بخدا من تازه سه چهار روزه ی بار 60 میدم ی بار 90 هنوز کل روز 90 نمیدم

نه خوبه

سوال های مرتبط