واسه رفلاکس بچه همسن پسرمن چی میدید شما؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

من یه شربتی میدم به پسرم دکتر داده اونو میخوره رفلاکس معده خیلی اذیتش نمیکنه....اینه شربتش خیلی عالی به پسر من که سازگار

تصویر

این‌سن رفلاکس عادی نیس دیگه

دخترمن اصلاخوب نمیشه رفته رفته هم جای اینکه درست شه رفلاکسش بدترمیشه دیگه نمیدونم چکارکنم

پرهیز غذایی و در واقع رژیم غذایی
پسر من تا به حال عسل،گوجه،بادوم خام،بادوم درختی و زمینی،توت فرنگی، آناناس،خربزه و کیوی و ماست به جز موقع تست دیگه نخورده
چون هر موقع بخوره علائم شدیدی داره، ریفلاکس،اسهال و خس خس سینه
فقط رژیم غذایی

سوال های مرتبط