خانما قطره آهن چی خوبه؟؟؟ سیاه نکنهه

۸ پاسخ

من لیپوزوفر قرمز میدم

من فروفورت میدم با تجویز دکترش
خوبه

من یدوره لیپوزوفر قرمز دادم یدوره فورفورت هردو عالی

سیدرال بهترینه کلا

من فیلیپ فورت میدم خوبه

سیدرال آهنش کمه..لیپوزوفر قرمز هم آهنش اندازس هم سیاه نمیکنه..خواهرشوهرم به دخترش سیدرال میداد یک سالگی ازمایش دادن کم خونی داشت مجبور شد لیپوزوفر ابی بده که اهنش بیشتره برای درمان کم خونی خوبه

من سیدرال میدادم ولی از این ماه دکترش عوض کرد فروسیس میدم نمیدونم سیاه میکنه یا نه

سیدرال

سوال های مرتبط

مامان قلبمی مامان قلبمی ۱۲ ماهگی
مامان دوتا گیلاس مامان دوتا گیلاس ۱۶ ماهگی