خانما بچم تو مهتابیه گریه میکنه چیکار کنم اروم شه

۵ پاسخ

من واسه پسرم صدای سشوار میزاشتم
وقتی بی‌تابی میکرد پاشو میگرفتم
و اینکه اول شیر میدادم و میخوابوندمش بعد میزاشتم تو دستگاه

خودت دستشو بگیر،صدای سشوار براش بزار

شیرتو بمال به زیر دماغش ، یه لباسی که بوی شیر و تنتو میده بذار کنارش نزدیک دماغش که احساس امنیت کنه ، دست یا کف پاشو بگیر که آرامش بگیره
شیر خیلی زیاد بده مخصوصا شیر خشک چون خواب سنگین میکنه و بهتر میمونه
۶۰ تا بده راحت میخوابه و پی پی میکنه زودتر خوب میشه

چند ساعت اول اذیت میشن نمیمونن تو دستگاه، یکم بگذره عادت میکنه

بیاربیرون شیرشو بده جاشو عوض کن دوباره خوابید بزارتودستگاه

سوال های مرتبط