عزيزم من تهران رفتم راديولوژى نيكو با دكتر دليريان انجام دادم
با بى حسى بود واقعا عالى و بدون درد
من اذیت شدم. دیگه نمیدونم بقیه چطور
سلام عزیزان تو روبیکا گروه چت تجربیات مادران باردار و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
@noorZendegi_psy
نه عزیزم با بی حسیه درد زیادی حس نمیکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.