۴ پاسخ

عزيزم من تهران رفتم راديولوژى نيكو با دكتر دليريان انجام دادم
با بى حسى بود واقعا عالى و بدون درد

من اذیت شدم. دیگه نمی‌دونم بقیه چطور

سلام عزیزان تو روبیکا گروه چت تجربیات مادران باردار و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
@noorZendegi_psy

نه عزیزم با بی حسیه درد زیادی حس نمیکنی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته نوزدهم بارداری