چند هفته ای دقیق
بسلامتی من ده خردادم🥴
منم همونموقع ها میشه ۱۶ میشه ۳۷ هفته و پنج روز
از یازدهم تا هجدهم ی تاریخو باید انتخاب کنم
من سزارین ۲۰ خرداد زده برام
من تاریخ انتی واسم ۲۷ خرداد زده اما سزارین اختیاری میخوام بشم
شما چه تاریخی واست تو انتی زده بودن؟
میخوام با خودم مقایسه کنم ببینم قبل شما میوفته یا بعد شما
منم ۱۶خردادم
البتع سزارینی هستم
سلامتی زایمان کنی😚
من 15خردادم🙂
سلام منم احتمالا ۱۶خرداد باشم. ولی سزارین هستم. شما چی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.