سلام من 37هفته هستم ولی زیاد خارش پوست دارم

۴ پاسخ

ب دکترت بگوووو حتماااااا ترو خدا پیگیر باش من مث تو شدم انداختم پشت گوش هنوز ک هنوز کل بدنم میخاره و زخمه عزیزم حتمااااا فردا برو دکتر

به دکترت بگو یه ازمایش انزیم کبدی بنویسه برات

به دکتر بگو

به دکترت بگو حتمااا

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا ۱۱ ماهگی