۱۱ پاسخ

من هنوز ۴میبندم

من 5

پس چرا ۴ رو زده تا ۱۶ کیلو

من ۵ میبندم

من ۳ میبیندم ۴ بزرگه

من ۴ میبندم

من هنوز ۳ استفاده میکنم

من ٥

من ۴ میبندم

چهار میبستم

چندکیلوعه؟؟؟ ۴ پلاس هم هست ،منم ۵ میبندم خیلی وقته

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی