بستگی به وزن بچه داره یکی دو کیلو مونده به عدد روی بسته بندی عوض کنی بهتره
سایز ۴ میبستم هنوزم میبندم
بستگی ب سایز و وزن بچه داره من الان ۴ هانیز میبندم
بستگی به وزن داره چند کیلوعه
چهار ببند دیگه سه اذیت میشه
سایز ۴ مولفیکس
سایز 4 مای بیبی
من سه میبندم، میخوام این بسته تموم شد برم چهار
سایز4مای بی بی
سایز۴ مولفیکس استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.