۱۰ پاسخ

بستگی به وزن بچه داره یکی دو کیلو مونده به عدد روی بسته بندی عوض کنی بهتره

سایز ۴ میبستم هنوزم میبندم

بستگی ب سایز و وزن بچه داره من الان ۴ هانیز میبندم

بستگی به وزن داره چند کیلوعه

چهار ببند دیگه سه اذیت میشه

سایز ۴ مولفیکس

سایز 4 مای بیبی

من سه میبندم، میخوام این بسته تموم شد برم چهار

سایز4مای بی بی

سایز۴ مولفیکس استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان کوچولوهام🫶🏻🤍 مامان کوچولوهام🫶🏻🤍 ۱۶ ماهگی