من سر پسر اولیم تا بعد زایمانم ویار داشتم خواهر نمیتونستم چیزی بخورم بالا میاوردم
منم ده روز دیگه زایمانمه ولی همچنان با قرص تهوع سرپام🤦🏻♀️
اخی عزیزم خیلی گناه داری من تا ۵ ماه داشتم بعدش رفع شد🥲
من ۱۴ ام انشالله
من دو ماه از زایمانم گذشته همچنان ویار دارم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.