من ده روز دیگه زایمان میکنم ولی همچنان ویار دارم😅🫤🫤🫤

تصویر
۵ پاسخ

من سر پسر اولیم تا بعد زایمانم ویار داشتم خواهر نمیتونستم چیزی بخورم بالا میاوردم

منم ده روز دیگه زایمانمه ولی همچنان با قرص تهوع سرپام🤦🏻‍♀️

اخی عزیزم خیلی گناه داری من تا ۵ ماه داشتم بعدش رفع شد🥲

من ۱۴ ام انشالله

من دو ماه از زایمانم گذشته همچنان ویار دارم😂

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد