۹ پاسخ

اونت

تب سنج دیجیتالی باشه جیوه ای نگیری

من پستونک پینو خریدم
شیشه یومامی خریدم
دوتا مارک ارزون چون مشخص نیس بچه شیشع یا پستونک قبول کنه یان

تب سنج صددرصد واجبه
سوهان برقیم اگر میتونی کار کنی اوکی
من خودم میتونم سوهان برقی گرفتم

شیشه شیرم دکتر براونز شستنش به شدددت سخته، اونت مدل ریسپانس هم ضد کولیکه هم شستنش راحت تره، پستونک ارتودنسی باشه هر مدلی بود، اونت پستونکای خوبی هم داره🩷

سوهان برقی ام خیلی راحت تر از ناخون گیره چون زخم نمیکنه و تیز نمیمونه سر ناخوناش خودشو زخم نمیکنه

تصویر

تب سنج تا دوماهگی حتما این مدلی

تصویر

تب سنج اره

من تعریف اونتو زیاد شنیدم

بستگی به بچه ات داره بعضی ها مارک های بیبی لند و اینا رو قبول نمیکنن یا کولیک دارن باید اونت و دکتر براونز بگیری
ولی من برای هر دوتا بچه ام اول شیشه شیر و پستونک بیبی لند گرفتم که ارزون تره دیگه بعدا اگه لازم بشه گرون تر هاش رو بگیرم

سوال های مرتبط

مامان فندق 🐶 ودخملم مامان فندق 🐶 ودخملم ۲ ماهگی