۲۰ پاسخ

من هنو جدا غذا میپزم براش

عزیزم درخاست بده گمت نکنم

من از 7ماهگی همه چیو تست کردم براش
اما جدا آشپزی میکردم براش تا 11ماهگی
بعد اون غذای سفره دادم

منم جدا درست میکنم ولی نویان اصلا خوشش نمیاد از غذاهاش
الان چندروزه موقع ناهار از غذای خودمون میدم بااشتها میخوره باینکه اونم کم نمک و ادویه درست میکنم

بنظر من بستگی داره غذای سفرتون چیه.مثلا ما برنج هندی میخوریم خب چیه که بخوام به بچه بدم؟یا بیشتر مصرفمون مرغه.برا بچه اولم‌تا دوسالگی یه وعده جدا میپختم..برنج ایرانی.گوشت گوسفند.بلدرچین.تخم بلدرچین.جو دوسر.کدو‌‌..هویج‌.خلاصه چیزایی که توی غذای خودمون کمتر استفاده میشد

من تقریبا دوماهه غذای سفره میدم

من غذایی ک برای خودمون درست میکنم میدم بهش مواد مجاز بدون ادویه و رب و گوجه و روغن بعد واسه خودمون اضاف میکنم البته برای دنیز یکم کره هم میریزم و خییییییلی کم نمک ک یکم مزه داشته باشه. با خودمون پای سفره غذاشو میدم شکرخدا خیییلی بهتر غذاشو میخوره تا اون اوایل ک جدا براش میپختم

از دکترش راضی هستی؟من شفارودی میبرم

من یه ماهه غذای سفره میدم
ینی تقریبا بیشتر غذاهارو میدم دیگه
قرمه قیمه گوشت ابگوشت ماکرونی....

از ۱۱ ماهگی یا یکسالگی تا جایی که من میدونم

منم برای پسرم غذای جدا می‌پزم و قبل اینکه خودمون غذا بخوریم بهش میدم و سیر میشه بعد وقتی خودمون میخای غذا بخوریم میاد و یکم میخاد در حد یکی دو لقمه و مزه بهش میدم زیادم نمیخاد

اره عزیزم دکتر دختر منم گفتن شروع کنیم غذای سفره رو
مایسا تمایل بیشتری نشون میده به غذای سفره🥰

من از همون ۶ ماهگی از سفره هم بهش میدادم غذا خداروشکر به چیزی هم حساسیت نداشت

اما جدا غذا میپزم اونارو در حد مزه میدم ک دلش نخاد

منم هنوز جدا غذا درست میکنم انشالا بعد یک سالگی تصمیم دارم غذای سفره بدم بهش

نمک کم و فلفل نداشته باشه من در حد مزه بهش میدم دیگه

وای من امروز بردم گفت کم کم شروع کن بده ک
منم‌ب دلم نبست

غذایی بدون نمک کم روغن باشه تست گرفته باشید چرا نشه؟ حرف دکتر تغذیه پسرم

جونم 😍

کدوم دکتر میبریش

سوال های مرتبط