عکس ندارم ازشون🙃
چهار تا النگو دیگ دارم پهنن خوشم نمیاد ازشون گوشوارع پلاک گردنبند انگشتر هم دارم استفادع نمیکنم
یدونه ورساچه و یه ایینه ای دیگه بعد اینا خریده بودم....ولی فروختیم واسه خرید خونه همشو
خیلی خیلی دوسشون دارم 😍
من همه طلاهامو برا خونه و ماشین فروختم حتی حلقه و گوشواره هام 🫤
از دار دنیا یه انگشتر دارم با دوتا گوشواره حلقه هامونمفروختم الان خیلی پشیمونم
😂😂همروپاییز فروختم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.