۷ پاسخ

عکس ندارم ازشون🙃

چهار تا النگو دیگ دارم پهنن خوشم نمیاد ازشون گوشوارع پلاک گردنبند انگشتر هم دارم استفادع نمیکنم

تصویر

یدونه ورساچه و یه ایینه ای دیگه بعد اینا خریده بودم....ولی فروختیم واسه خرید خونه همشو

تصویر

خیلی خیلی دوسشون دارم 😍

تصویر

من همه طلاهامو برا خونه و ماشین فروختم 🫩حتی حلقه و گوشواره هام 🫤

از دار دنیا یه انگشتر دارم با دوتا گوشواره حلقه هامونم‌فروختم الان خیلی پشیمونم

تصویر

😂😂همرو‌پاییز فروختم

تصویر

سوال های مرتبط