۱۰ پاسخ

دکتر به من گفت در مواقع بی قراری خیلی شدید
یا گرمیچر بدم اگه میدونم دلدرده
اگه هم دل درد نداره پاراکید بدم بهش دو برار وزنش

بزار تو پتو فدات تابش بده عالیه

دل درده شاید

این نوشته هارو بخون قشنگ میتونی علت گریه نوزادت متوجه بشی

تصویر

خب دلیلشو پیدا کن شیرت و چک کن ببین خوب میخوره
بعد ببین دلدرد نداره
ببین جاییش عرق سوز نشده
ببین پوشکش اذیت نمیکنه
بلاخره یکی از ایناست دیگه

شاید گرسنه اش خوب سیر میشه؟؟

عزیزم بخاطر کولیک خیلی عادیه 70 روزش ک بشه خوب میشه

صدای سشوار بزار

ب و دلیلی واکسن زدی

دلش درد می‌کنه حتما

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۱۴ ماهگی