۵ پاسخ

نه خوب بوده گلم

نه بابا قندت پایین هم حساب میشه راحت بخور هرچی دوست داری

منم فردا ازمایش دارم انشالله خوب باشه🥲

خوشبحالت🥲

نه عزیزم قندت عالیه

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وششم بارداری