۲ پاسخ

طبیعی یا سزارین؟
کدوم بیمارستان بودی؟

منم ۸ روزه زایمان کردم و خونریزیم خیلی کمه
مخصوصا امروز که در حد یه لکه دیدم

سوال های مرتبط