۲ پاسخ

منم جشن نمیگیرم
ی آش درست میکنم
و آتلیه هم بردم دیروز عکسشو گرفتم

من جشن نگرفتم فقط اینطوری دندونی پختم و بین فامیل پخش کردم

تصویر

سوال های مرتبط