۹ پاسخ

من نگرفتم فقط بردمش آتلیه حتی آشم درست نکردم😕آخه خانواده شوهرم و خانواده من باهم قهرن من خودمم باخانواده شوهرم قهرم واسه همین نگرفتم تولدم نمیگیرم واسش میبرم آتلیه وفضای بازبیرون ازش عکس وکلیپ میگیرم با باباش اگه بیاد

من فقط بردمش عکاسی

بفرما

تصویر

من خیلی ساده و خودمونی گرفتم
میوه ام بود ک رو این میز نیست

تصویر

.....

تصویر

......

تصویر

بفرما

تصویر

اینم میزپذیرایی

تصویر

این قبل مهمونی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نیهان 🩷 مامان نیهان 🩷 ۱۳ ماهگی