من نگرفتم فقط بردمش آتلیه حتی آشم درست نکردم😕آخه خانواده شوهرم و خانواده من باهم قهرن من خودمم باخانواده شوهرم قهرم واسه همین نگرفتم تولدم نمیگیرم واسش میبرم آتلیه وفضای بازبیرون ازش عکس وکلیپ میگیرم با باباش اگه بیاد
من فقط بردمش عکاسی
بفرما
من خیلی ساده و خودمونی گرفتم
میوه ام بود ک رو این میز نیست
.....
......
بفرما
اینم میزپذیرایی
این قبل مهمونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.