سلامممم خانما بیاین از زایمان طبیعی ک انجام دادید بگید ببینم چجوریع

۵ پاسخ

خیلی خوب هزاربار دیگم باشه طبیعی انتخاب میکنم درد داره ولی خوبیش اینه تا بچه میاد بیرون همه دردا میره

اولیمو خیلی ناوارد بودم و ناشی هرچیم مامانم میگفت مثلا صبر کن یکم دردات شروع بشه یا پیاده روی کن اینا من گوش نمیدادم خاک توسرم واقعا خیلی سخت بدنیا اوردم یعنی مردمو زنده شدم
اما دومی دیگه یاد گرفته بودم هفته اخر خیلی پیاده روی داشتم و موندم دردامو تو خانه کشیدم و رفتم بیمارستان تا برام سرم وصل کردن منو بردن اتاق زایمان راحت بدنیا اومد

طبیعی خوبه به شرط اینکه از نظر روحی وجسمی آماده باشی . آمادگی کامل داشته باشی ترس نداشته باشی . من اگه بازم برگردم به عقب بازم صدرصد طبیعی رو انتخاب می‌کنم 😊

اپیدورال خوبه؟؟

سوال منم هس خیلیییی میترسم از طبیعی

سوال های مرتبط