این آزمایش
من دخترم انگل داشت البته کرمک بود منم وقتی خواب بود دیدم دست میزنه به جلوش نگو که اومده بود بیرون به لابیاش چسبیده ..منم دیدم به دکترش گفتم براش شربت انگل روده نوشت دوماه خورد...یه شیشه رو یه هفته دادم دوباره ماه بعد همون تاریخ یکی دیگه شیشه رو یه هفته دادم خداروشکر از پارسال دیگه خبری نیس رفع شد
عزیزم دکتر پسرم گفت خیلی از انگلا تو آزمایش نمیان
چون تو پیپی نیستن
چسبیدن ب روده و در مقعد هم تخمگذاری میکنن
بنابراین آزمایشش پیپی جواب نیست
نرماله
انگار نوشته انگلی دیده نشده.
نه نرمال نیس
خیلی وارد نیستم ولی مشخصه همه چی نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.