سه ساعت ک خیلیه دخترمن یکساعتونیم نهایت دوساعت یه بار شیرمیخوادمیدم بهش دکترم گفت خوبه نگفت زیاده این چیزا الکی گفته بابا ده دقیقه هم زمانش کمه بچه فکش خسته میشه هی استراحت میکنه گناه داره هروقت خواست بده بهش اینهمه بچه چرا هیچی نشدن پس
وای هر ۳ ساعت ۱۰ دقیقه به نظرم خیلی تایم گرسنه موندنش زیاده گناه داره بچه🥺
من پیش هر دکتر متخصصی رفتم گفت بچه هرچقدر طلب کنه باید بهش شیر بدی تایم نداره. فقط پسر منم چون خیلی ولع خوردن داره و دلدرد هم داره دکتر گفت هر ۱ ساعت ۱ بار کامل شیر بده که سیر سیر بشه تو هر وعده
الانم پسرم هر وقت بیداره تا زمانی که آرومه باهاش بازی میکنم و حرف میزنم شروع میکنه به نق نق بهش شیر میدم وقتی هم که میخوابه تا زمانی که خودش بیدار نشه شیر نمیدم.
البته بچه با بچه هم فرق داره پسر من گرسنش بشه خودش بیدار میشه
اگه شیرمادر میخوره هررررر چقدر خواست بده ولی اگه شیرخشک هر دو ساعت 60تا بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.