ول چایلد
هیچی
بچه مون از همون اول برنج محسن بدنیا اومده
جدا از شوخی تغذیه ش خیلی خوبه ولی
دکتر گفت یه دلیلش خوراکشه
و دلیل دیگه ش قطع کردن زود شیر شبش بوده و خواب خوبی که همیشه داره
من زینک دادم ۴سانت رشد کرد یه دوره
برای رشد قد باید ببری متخصص غدد عزیزم من پسر اولم رو بردم شیراز دارو بهش داده و سوزن زیرپوستی دیگه برج ۳نوبتشه ببرمش
بادوم زیاد بهش بده یا روغن بادام اصل بگیر چون خیلی تاثیر داره
تخم بلدرچين هم امتحان کن عزیزم
استئوکر
شربت کلیسیم داده بود دکتر فک کنم اسمش استوکر بود ی همچین چیزی ولی دختر من نخورد
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.