27هفته 3روز هستم یعنی زایمانم برج چن میشه

۶ پاسخ

سزارین باشی اواخر تیر میشه

سزارینی یا طبیعی

منم دقیقا 27 هفته و سه روز هستم
زایمان طبیعی 1برج 5
سزارین 20برجد4

توی سونو ان تی میزنه تاریخ زایمان

زایمانت احتمالا مرداد ماه باشه

مگه سونو ان تی نرفتی؟تاریخ زایمان تواون سونو مشخصه

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۳ سالگی
مامان مهرشاد وتودلی مامان مهرشاد وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار ۳ سالگی