ببر دکتر دندون که تب نداره
دندون تب نداره در حد گرم شدن پیشونی هست فقط
ولی حتما ببر دکتر خدایی نکرده عفونت نباشه
چون پسر من هیچ علائم دیگه ای نداشت دکترم بردم آزمایشم داد عفونت نداشت
دندون تب ندارع فقط بدنش گرم میشه اگه اون باشه یکی دوروزه باید در بیاد
پسر من حتی واسه واکسن هم تب نمیکرد خداروشکر
دوبار تو عمرش تب کرد اونم چهار پنج روز بعدش دندونش سر زد
من امروز بخاطر همین تب بدون علائم ک همه میگفتن از دندونه بچمو بردم دکتر و دکترش گف اصلاهیچکاری با دندون ندارم و تب دندون خیلیی خفیفه درحد گرم شدن بدن ک چک کرد دید گلوش عفونت کرده بدون هیچ علائمی ن سرما ن سرفه ن ابریزش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.