طبیعیه رحم داره باز میشه لگن داره باز میشه
من از اول بارداریم درد دارم.شیاف و آمپول استفاده میکنم.سرکلاژ هم کردم.الان یه ماهی میشه دوطرف واژنم بخصوص سمت چپ وحشتناک درد میکنه.نمیتونم حرکت کنم.دور از جون انگار شکسته
انگار همون اولشه
سلام منم طول سرویکسم ۳۱.. سرکلاژی هم هستم.. از ۲۶هفتگی درد لگن دارم و یه هفته هم هست رحمم تیر میکشه..
استراحت کن شیاف استفاده میکنی؟
منم از ۲۸ هفته به بعد درد زیر شکم و لگن اومده سراغم به دکترم گفتم فقط شیاف داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.