مامانا من یه چیزی سمت راست پایین شکمم احساس میکنم یعنی بچه ست؟

۵ پاسخ

من روانشناس هستم سوالاتون و رایگان پاسخ میدم ضمنا تو روبیکا هم گروه چت تجربیات مادران باردار و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
@noorZendegi_psy

شاید باد باشه😐

اهوممم😁

آره دیگه 😁

اگ‌ انگار سفت میشه آره

سوال های مرتبط