۹ پاسخ

مامانای اینجا دکتر نیستن ک هرروز میپرسی ی دکتر ببر بچه رو

دختر من اینطوری بود بردم سونو
عفونت مثانه داشت

شاید انگل داره بخاطر خوراکی های در مغازه میشه

اره دختر منم بود از استرس و اینکه شما توجهتون به کوچیکه رو شاید بیشتر کردید حسادت کنه

عزیزم باید ببریش دکتر حتما
خواهرزاده من اینجوری شده بود توی ازمایش متوجه شدن که عفونت شدید داره

حتما ببرش دكتر شايد فتح ناف باشه

ببردکتر شاید انگل داره سه روز ناشتا قرقوت بهش بده پی پی شم نگاه بنداز

ببرش سونو

استرس چی اخه تو این سن
ببرش دکتر سونو کنه واسش

سوال های مرتبط