بش میگن لیزر ولی همون کوتره چن دونه بخیه هم میخوره
ما دوماهگی انجام دادیم فقط همونجا گریه کرد یکم با ماشین دور زدیم خوابید دیگه رسیدیم خونه کلا خوب بود یه هفته ده روزی که گذشت بخیه هاشم افتاد
اره من
من
خیلییییییی راضی بودم
بچم هیچی متوجه نشد
هیچی
پیش دکتر عابدی پاسداران تهران
روش لیزری اصن بخه نداره. پسر منو لیزری زد سه روزه خوب شد ولی متاسفانه چسبندگی گرفت. ب نظرم بهترین روش همون حلقه هست
اره من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.