۵ پاسخ

دختر منم قدش ۸۱ بود وزنشم ۱۱ ونیم رو نموداره ولی خورم حس میکنم کمه 😑
از بس همه اینجا گفتن ۹۰ به بالا وسواس گرفتم🥴

وزنش كم نبود؟

خیلی خوبه عزیزم خداروشکر ♥️

بچه من ۹و۲۰۰وزنش قدشم۸۰بود 🤧

دختر من امروز بردم دکتر سرما خورده وزن ۱۰ کیلو گفت خیلی کمه تو این سن البته دخترم هیچی زنمیخوره فقط شیر من میخوره

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۲ سالگی
مامان پرنسا👧🏻 مامان پرنسا👧🏻 ۱ سالگی