خانمایی هم هفته شمام تنگی نفس دارید؟🤦🏻‍♀️

۱۱ پاسخ

من ب تازگی

نه فقط نفس عمیق میکشم فک میکنم تنگ نفسه🙄😂😂

بعله تو هفته های شما خیلی داشتم اصلا انگار هوا نبود برای نفس کشیدن اما دوسه هفته بعدش بهتر شدم نسبت به اونموقع

شدید واقعا در حال خفه شدنم

بله طبیعی

آره منم دارم خیلی زیاد

اوووف شبا دراز میکشم خفه میشم

تا اول ماه نه داری معمولا آخرش خوب میشی البته از کم خونی هم بیشتر میشه

امشب خبلییی

وای آره نفسم بالا نمیاد

اره بابا.امشب که دارم خفه میشم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🐣 مامان قند عسل🐣 ۵ ماهگی