۶ پاسخ

ولی من سایز چهار میبدم ۶۴۰۰ بود چهارماهگی

من از وقتی ۵۶۰۰ًبود ۳ میبندم

دقیقا چند ماهشه؟ دخترمن ۲۴۰۰ به دنیا ا‌مد الا سه ماه بیست روزش ۵۶۶۰ کتر کفت خوبه

خب برای این وزن سایز ۲ خیلی کوچیکه من سایز ۴ میبندم

اره عزیزم کوچیکه بایدبزرگترببندی اینجوری پاهاش اذیت میشه

عزیزم یعنی چهارماهگی ۵۹۰۰؟

سوال های مرتبط