ولی من سایز چهار میبدم ۶۴۰۰ بود چهارماهگی
من از وقتی ۵۶۰۰ًبود ۳ میبندم
دقیقا چند ماهشه؟ دخترمن ۲۴۰۰ به دنیا امد الا سه ماه بیست روزش ۵۶۶۰ کتر کفت خوبه
خب برای این وزن سایز ۲ خیلی کوچیکه من سایز ۴ میبندم
اره عزیزم کوچیکه بایدبزرگترببندی اینجوری پاهاش اذیت میشه
عزیزم یعنی چهارماهگی ۵۹۰۰؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.