۱۳ پاسخ

من و مامانم۱۶سال فاصله سنی داریم و من شختترین لحظه هارو باهاش داشتم چون ادم متعصبی بود و اصلا منو نمیفهمید.درعوض دوستم مامانش پیر بود انقد پایه شیطنتاش بود ک قراراش با دوست پسرشو با مامانش هماهنگ میکرد.فکر میکنم سن اصصصلا مهم نیس مهم اینه ک با جامعه جلو بریم متعصب نباشیم بچمونو درک کنیم و شرایط و نیازای سنش رو بفهمیم‌.

بستگی ب خود والد داره . آپدیت و بروز باشه

من ۲۰سالمه مامانم ۴۲سالشع ۲۲سال ازم بزرگتره ولی اخلاقامون باهم نمیسازه

چون نت بشدت ضعیفه
منم همین مشکلو دارم و قسمت فرزندپروری نمیره

میخوای به سلامتی اقدام کنی؟

همین که این دغدغه برات پیش اومده
یعنی مادر بافکر و عاقلی هستی
برای بچه هاتم مادر خیلی خوبی میشی
زیر نظر دکتر حتما اقدام کن
سن خوبیه
فاصله سنی کم هم جالب نیس هرچیزی به وقتش

من با دختر اولی ۳۱ سال با دختر دومی ۳۵ سال تفاوت سنی دارم الان چون دیگه سن ازدواج رفته بالا عادی شده ایشالا که مشکلی پیش نیاد اما خوب روزگار بچگی من با روزگار الان خیلی فرق میکرده دیگه

من با مادرم 30 سال اختلاف سنی دارم وای هی میگفت من سنم زیاد پیر شدم ببین مامان بچه ها جوونن 😀
ولی خودم با دخترم 20 سال تفاوت سنی دارم

فاصله سنی ما ۲۰ ساله ولی اصلا احساس نزدیکی نمیکنم . تک فرزندم. یه نازی یه نوازشی یه بغل مادرانه ای یه حرف خصوصی هیچ ندیدم تو سی سال

به نظرم در حال حاضر درصد زیادی از مامان ها به همین صورت هستن
چون سن ازدواج رفته بالا
ولی در کنارش خیلی هم راحت با شرایط جدید جامعه آپدیت میشن و تغییر میکنن
ولی به نظرم در کل به خود شخص و اخلاق و رفتارش هم خیلی بستگی داره
اینم البته بگم این دغدغه خود منم هست چون من هم الان تقریبا با بچه هام همین حدودا اختلاف سنی دارم 😅
و خیلی وقتا فکرم رو مشغول میکنه و براش ناراحتم 🥲
ولی بعدش نگاه میکنن میبینم خیلی از اطرافیان من تو این سن هستن هنوز بچه دار هم نشدن و خودم رو‌دلداری میدم 😂

من الان با بچه دومم دقیقا ۴۰سال اختلاف دارم الان به نظرم با توجه به شرایط و زمان بچه دارشدن عادی شده

دیونه شده گهواره 😂 سلام عزیزم راستش فک نکنم من مادرم با داداش کوچیکم ۳۷ سال اختلاف سنی دارن اما مشکلی هم ندارن باهم البته مامانم خیلی روشن فکر و باجنبه و خوش اخلاقه برعکس من که خیلی غر میزنم 😅

🤔🤔🤔🤔

سوال های مرتبط

مامان دخترام مامان دخترام ۳ سالگی
مامان '𝑎𝑙𝑖 مامان '𝑎𝑙𝑖 ۳ سالگی