۶ پاسخ

قطره سر وقت بده پاهاسو قنداق کن خیلی سبکه نگران نباش پپ

ما امروز زدیم 😁😁😁 فقط قطره رو وقتش بده تمام . خودتو اذیت نکن . و تبشو تند تند چک کن

واکسن خیلی بهتر از ختنه س

امروز زدیم خوبه تا الان خداروشکر یکم پاش درد می کنه تکون دادنی

خیلی راحتر از اون چیزیه که فکرشو میکنی! منم استرس الکی داشتم! اگه پاراکید رو به موقع بدی همه چی تحت کنترله نگران نباش، دو برابر وزن بچه قطره پاراکید بده روز اول هر ۴ساعت و روز دوم هر ۶ ساعت، همین😊

سبکه عزیزم
فقط پاهاشو ببندی ک تکون میده درد میگیره

سوال های مرتبط