۱۱ پاسخ

بالای ۶ ماه میشه ۱۰ سی سی بدی
منم الان به دخترم ۱۰ سی سی میدم

میشه نصف قطره چکان

این عالیه
از بعد دو ماهگی باید بهش میدادی
من همیشه دو سه قطره چکون میدادم بهش بعد کمی اروم میشد میخوابید

۵ سی سی بده کافیه

مگ تو اين سن هم ميشه داد نميدونستم

من از همون نوزادی دکتر گف ۱۰ قطره بده الان ک داره ۱ سالش مبشه هرموقع حبوبات بخورم همون ۱۰ قطره رو میدم خداروشکر دلپیجه هم نمیگیره

نه بابا خیلی دل پیچه داشته باشه دو میل میدم

بستگی به وزن بچه داره ولی منم هر ۸ ساعت در صورت لزوم دو سی سی میدادم

من ۲ ماهگیش ۱ سی سی دادم آروم میشد باهاش
ولی رفلاکس رو تشدید میکنه دو روز بود میدادم بهش ک درحد خفگی بالا آورد
انقدر ترسیدیم ک نگو بردیم دکتر به خاطر رفلاکسش دکتر گفت ربطی نداره ولی یه مادر بهتر از دکتر متوجه میشه به نظرم که این حجم از تهوع و استفراغ از چی‌میتونه باشه شربت فاموتادین داد یکی دو روز دادم دگه ندادم وقتی قطع کردم گریب رو دیگه بالا نیاورد

من درسی سی میدم زیادش خوب نیست

من دو و نیم سی سی میدم .

سوال های مرتبط