شیشه شیر پیرکس یا طلقی؟

۶ پاسخ

من شیشه ای دارم و خیلی راحت تره پلاستیک زود خراب میشه

شیشه ای راضی ترم هیچی نشده اما پلاستیک داغون خط و خش

قطعا پیرکس

طلقی انتخاب منه

طلق راحتتره

شیشه اش پیرکس یا شیشه ای نباشه بهتره اونجوری سنگینه یکم اگ توصورتش بخوره یا اینکه بخواد بگیرتش سخته و اینکه ممکنه ک بشکنه

سوال های مرتبط