کی گفته همه بیمارستان دولتی بدن مگه بیمارستان دولتی دکتراوپرستاراش مدرک ندارن یه مشت کورو بیسواد اومدن یاگلچین کردن خوبارو بردن خصوصی وحشیارو اوردن دولتی من خواهرشوهرام سه تاشون سال قبل زایمان کردن دولتی دوتا سزارین یکی طبیعی اینقدر راضی بودن اونکه هم طبیعی بود میگفت هم دکتر هم ماما خیلی کمکش کردن تا زایمان کرد
من از بیمارستان دولتی میترسم
بیمارستان بهارلو
میلاد خوبه من خیلی از دوستام و اطرافیان رفتن اجباری سزارین و یا طبیعی تعریفشو میکنن
برای طبیعی واقعا دولتیها ب درد نمیخورن ولی سزارین بیمارستان میلاد خوبه
دولتی خوب مگه هست؟
میلاد شنیدم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.