وای خدا من با این تب لعنتی چیکار کتم🫠🫠🫠

۵ پاسخ

آخ دقیقا دختر منم تب کرده هرکار میکنم پایین نمیاد بچم بیقراره نمیتونه بخوابه پاهام کنده شد بس تکون دادم 🥺

چنده؟؟؟
اکه بالای ۳۸/۵ هست شیاف بزار
فاصله بین استا ۴ ساعت باشه اگه با استا پایین نمیاد میتونی بروفن بدی ۲/۵ سی سی

پاشویه، کنترل تب، کم کردن لباساش، پاشویه، دعا، پاشویه، پاشویه!!🙁🙁🙁شیاف، پاراکید

استامینوفن دادی؟

نگران نباش میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان علیسان‌کوچلو🩵 مامان علیسان‌کوچلو🩵 ۱۶ ماهگی