۸ پاسخ

روش نوشته بالای یکسال

پسر من یسال و نیمشه و لب به غذا نمیزنه

من گرفتم اما قطره س شربت نیس
فرق دارن؟!

سلام عزیزم شربت اشتها آور خوب زیر دوسال مارک راسیپ عالیه بعد از یک‌سالگی میشه داد و خیلی موثره بد غذا تر پسر من نبود بخدا

جالب نیست اصلا من جواب نگرفتم ازش

زیر دو سالم داره

زیر دو سال هم پزشک گاهی تجویز میکنه و دوز مشخص میکنه

اره

سوال های مرتبط