روش نوشته بالای یکسال
پسر من یسال و نیمشه و لب به غذا نمیزنه
من گرفتم اما قطره س شربت نیس
فرق دارن؟!
سلام عزیزم شربت اشتها آور خوب زیر دوسال مارک راسیپ عالیه بعد از یکسالگی میشه داد و خیلی موثره بد غذا تر پسر من نبود بخدا
جالب نیست اصلا من جواب نگرفتم ازش
زیر دو سالم داره
زیر دو سال هم پزشک گاهی تجویز میکنه و دوز مشخص میکنه
اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.