۴ پاسخ

چه سخت…😐 من شبا باید کامل بخوابم😰😰😰

بعداز چهل روز خودش تنظیم میشه
شماهم بایدیادش بدین
مثلا ما شبا ازساعت مشخص نورخونه روکم میکنیم وسروصداهم کمتر شیرقبل ازخوابش روکه میخوره براش لالایی میزاریم وکم کم خوابش میگیره ولی بالالایی گوشی نمیخوابه دختر من حتماخودم بایدبخونم براش وکنارش درازبکشم بغلش کنم تاخوابش ببره 🥴

به نام خدا
بعد ۶ سال هنوز نتونستم😂💪

فعلا زوده واسه تنظیم کردن

سوال های مرتبط