منفی بوددد چی بخورم پریود بشمم 🥲

۵ پاسخ

عجله نکن فعلا

مگه چند روز تاخیری؟

فعلا چیزی نخور تا یک هفته صبر کن از تاریخ موعدت

دوست من پریود نمیشد بیبی چک زد منفی بود تا جایی بتا هم رفت هفته اش پایین بود بتا نشون نداد خاطر جمع بود حامله نیست رفت یه لیوان زعفران غلیظ دم کرد خورد بازم پریود نشد رفت سونوگرافی دکتر اول گفت کیست داری بعدش دقیق نگاه کرد گفت نه ساک حاملگیه پس فردا هم بچش به دنیا میاد
🤣🤣
حالا عجله نکن چند روز دیر کردی؟

آنقدر زود اقدام نکن به چیزی خوردن اجازه بده شاید باردار بودی

سوال های مرتبط