جواب ازمایشمم منفی بوددد 😭😭😭😭

۹ پاسخ

پس برو دکتر بگو پریود نمیشم ببینن مشکلت چیه اگه تنبلی تخمدان داری زودتر درمان شی

شوهرت آزمایش داده

تنبلی تخمدان یاکیست نداری

عزیزممم🥺
غصه نخوری ان شالله به وقتش مام بچه دار میشیم ❤️🥺

نگران نباش 16سالته وقت داری

😔😔😔

عزیزم برو دکتر امپول بنویسه پریود شی

الهی چه بد منم کماکان منتظرم بشم

ای وای ان شاءالله ماه اینده با بی بی چک مثبت بیایی

سوال های مرتبط

در انتظار نی نی در انتظار نی نی قصد بارداری
مامان هلو مامان هلو هفته هشتم بارداری
مامان تو دلیام💜❤️ مامان تو دلیام💜❤️ ۵ ماهگی
مامان دلبر وتودلی🩷 مامان دلبر وتودلی🩷 هفته نوزدهم بارداری