۱۶ پاسخ

کاش من 22 سالم بود حالاحالا ها بچه نمی آوردم. عزیزم مایوس نشو. منم مثل تو روزای سختی دارم اما مطمئنم خدا حواسش بهمون هست❣️

عزیزم هروقت موقعش باشه خدامیده من دختربزرگم۸سالشه وقتی۴سالش یودمن اقدام کردم و۴سال اقدام بودم دکتروهرچی که فکرکنید انجام دادم نتیجه نگرفتم تااین ماه که طبیعی باردارشدم

بعضی وقتا به پوچی میرسی دیگه نمیدونی چه کاری باید انجام بدی
من دلم‌میخواد اون لحظه برای همیشه بخوابم و دیگه بیدار نشم

من ۷ روز مونده به موعد سرگردانم نمیدونم چیکار کنم...‌‌

عزیزم صبور باش توکلت بخدا این حس تورو تجربه کردی ۳بار ای یو ای منفی شد یک بار ای وی اف با اون پروسه سنگین و هزینه زیاد ولی بخدا توکل کردم هر بار دلم بیشتر شکست ولی گفتم خدایا کمکم کن نا امیدم نکن

منم همین طور شدم عزیزم دکترم میگه فقط آی وی اف ولی من میترسم دیگه حتی اونم انجام بدم و منفی بشه 😔😔

الهی بگردم آجی🥲میفهمم چی میگی
انشاءالله که به زودی ب مراد دلت میرسی🙏😘

ولی الن حتی ناراحتم نیستم سنگ شدم سنگ

همدردیم🙃💔منکه پریود شدم 💔

ازمن ناراحت نشی خواهرانه گفتم عزیزم💐💐❤️💐❤️❤️

اگرهم خیلی دوستداری شرایط مالیت خوبه بروزیرنظرپژوهشکده رویان عالیه

سلام عزیزم یک چیزی بگم ما انسان ها هم کم صبر وهم زیاده خواه هستیم حتی گاهی شکرگزاری هم یادمون میره امادوستانه میگم فقط توکلت بخداباشه واگذارکن بخودش اگردرست نشدمن آبجیم 12هفته سقط کردبچه مغزنداشت جون به زورازخداخواست سومین سقطش بود

عزیزم انشا الله ب حق این ماه عزیز ماه بعد با آزمایش و بی بی مثبت بیای خبر بدی 😍

حق داری عزیزم. ولی تو هنوز خیلی وقت داری. تازه ۲۲ سالته.
صبور‌باشه
هر وقت زمانش باشه
خدا بهت فرزند میده

منم این ماه انجام دادم روز 11 ام هستم با بی بی چک منفی متاسفانه به قول تو حوصله گریه کردن هم دیگه ندارم

عزیزم نذر شیر برای علی اصغر کن منم با همین نذر حاجتم گرفتم ایشالا شماهم حاجت رواشی عزیزم

نذر شیر یا گل سر یا عروسک میکردی مطمعن باش حاجت میگیری

سوال های مرتبط

مریمی مریمی قصد بارداری
مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری