عیبی نداره گلم ایشالا ماه بعد باردار شی و با خبر خش بیای عزیزم ❤️
عیبی نداره عزیزم منم ای یو ای بودم منفی شد
ایشالا ماه دیگه ماه محرم هست امام حسین خودش نظر میکنه بهمون 🥺🥺
انشالله خدا به وقتش بهترین نعمتشو بهتون میبخشه حتما حکمتیه توکل به خودش🤲🏻
فدای سرت منم ای وی اف بودم دیروز منفی شد🥹انشالله ماهای بعد
چندروز تأخیر ؟
فدای سرت انشاالله ماه بعد ♥️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.