بچها جواب ازمایشمم منفی شد 😔🫠

۶ پاسخ

عیبی نداره گلم ایشالا ماه بعد باردار شی و با خبر خش بیای عزیزم ❤️

عیبی نداره عزیزم منم ای یو ای بودم منفی شد
ایشالا ماه دیگه ماه محرم هست امام حسین خودش نظر می‌کنه بهمون 🥺🥺

انشالله خدا به وقتش بهترین نعمتشو بهتون میبخشه حتما حکمتیه توکل به خودش🤲🏻

فدای سرت منم ای وی اف بودم دیروز منفی شد🥹انشالله ماهای بعد

چندروز تأخیر ؟

فدای سرت انشاالله ماه بعد ♥️

سوال های مرتبط

مامان دلبر وتودلی🩷 مامان دلبر وتودلی🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان تو دلیام💜❤️ مامان تو دلیام💜❤️ ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری