۷ پاسخ

من اینقد ترسوام ک روغن نارگیلم میترسم بزنم بچه طوریش بشه

از همین الان بزن دیگه دیر هم شده حتما چرب کن نگو ژنتیکه و اینا چون اگه چرب نکنی بیشتر و بدتر ترک میخوره و دائم پوست شکمت میخاره خیلی اذیت کننده است

عزیزم من از ۴ ماهگی تا الان هررر روز با روغن نارگیل زیتون کرم ماستلا کرم پرایم و هر چی بگی چند بار در روز چرب کردم
اما از هفته ی پیش شروع کرد ترک خوردن
نتبجه : فقط به پوست بدن و ژنتیکت بستگی داره و چرب کردن بیخوده

عزیز من روغن بادام و نارگیل و زیتون و گل خرس قاطی کردم عالیه

سربچه اولم شکمم خیلی خراب بود ولی الان حتی ترکای قبل هم رفتن

شروع کن الان بایواویل بگیر عالیه نذار شروع کنه به ترک زدن

ازالان شروع کن به زدن من روغن بادوم تلخ میزنم فعلاترکی ندارم تا ببینیم هفته هام که میره بالا ترک میخوره یانه

از بی خوابی دیوونه شدم دیگه

سوال های مرتبط

مامان آیلار مامان آیلار هفته بیست‌ویکم بارداری