۱ پاسخ

عزیزم برا استفراغت رویه قاشق عسل پودرزنجبیل بریز یکم زیادبریز بزار دهنت آروم آروم مزه کن .برا اسهالت هم عرق نعنا فلفلی بخور در جا خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان آیدن مامان آیدن ۸ ماهگی
مامان نفس🫠💕💓👣 مامان نفس🫠💕💓👣 ۸ ماهگی
مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی