سویق عدس از عطاری بگیر،صبح ها یک قاشق غذاخوری با نصف لیوان آب قاطی کن ناشتا بخور.بعدش از عطاری بپرس خودش بهت دارو میده.من که یک ماه کامل لکه بینی داشتم جونم دراومد.عطاری بهم سویق عدس داد،قرص کمر و ففول
منم دوماهه ک بعداز زایمانم پریود میشم طولانیه.
...
۱۵تا ۲۰روز طول میکشه بدبختی
دکتر گفت اختلالات هورمونی هس
پلاکتت کم نیس؟
من زن داداشم اینجوری شده بود
سویق عدس از عطاری گرفتم
بد ادا بود نتونست بخوره ور داشتم براش حلواش کردم
(حلواهام خیلی خوشمزه میشه)
باهاش حلوا درست کردم نشست خورد صبش زنگ زد آبجی خونریزیم قط شد
سویق عدس خوب از عطاری بگیر بخور خیلی خوبه
یه سر قاشق نخوری بگی هیچی نشدا
قشنگ چندین بار قاشق قاشق بخور
اگرم نتونستی باهاش حلوا درست کن راحتر بخوری
سونو دادی؟ شاید کیسته من رفتم کیست بود قرص جلو گیری داد همون روز اول قطع شد
عزیزم دکترت رو عوض کن
شاید بخاطر اب و هواست تغییر فصل ولی کیست هم میتونه باشه
عزیزم منم خونریزی داشتم دکتر برام یه شربت نوشت قطع شد
منم این ماه اینطوری بودم بعد 16روز بلاخره تموم شد چقد بود هر روز بجا بهتر شدن بدتر میشدم
برو یه دکتر خوب اول باید دلیلش مشخص شده تا بتونن درمان کنن،کم خون شدید میشی گل من،حتماا قرص آهنای خوب هم بخور و برو آزمایش CBC خون بده هموگلوبینت و چک کن شاید نیاز به تزریق آمپول آهن یا خون داشته باشی،حتمااا امروز برو این آزمایش و بده
برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.